melnais vads uz rezervuāru, zilais – pienākošais no kompresora.
atskrūvēju zilo vadiņu, izlaidu gaisu, pēc tam saspiežot plastmasas ap pneimas spilvena uzgali, novilku nost. atlika noņemt dzelzs klipšus un augšā vairs nav ko darīt.
noņēmām riteni, atskrūvējām vienu skrūvi, saspiežam, izvelkam. atpakaļceļā tāpat. (pneimas papīra “blīvi” nost neņēmu)
tukšais spilvens tā mazliet ļurīgi “pievilkās” uz esošās skrūves, ceru, ka tādēļ, ka bez gaisa. tizli būs, ja tur kaut kas nepareizi. :D
lielāks izaicinājums bija nomainīt gaisa rezervuāru. pietrūkst daži mm, lai izņemtu bez papildus darbībām.
ķeras ap iezīmēto skrūvi. tad nāksies pa3.14sties ar uzgaļa izdabūšanu nesalaužot. svarīgi bija izdabūt nesalaužot, jo jauno vajag iedabūt, tā varētu nofleksēt trubu un miers.
atrisinājums – iebāž rezervuāra trubas plakano galu, tad taisa 180 pagriezienu, lai ielien pārējais.
nostiprinājām reduktoru, atskrūvējām pusrāmi. kreisajā nav problēmu, bet labajā traucē bāka, atkal vajag izdomu vai arī precīzus darba rīkus.
te, labā puse, kur savas tirkšķenes iebāzt nevarējām, bāka traucē.